Direktlänk till inlägg 2 april 2013

Operation

Av Moa Bäckström - 2 april 2013 21:13

Halloj!

today its tuesday.. och den 25 förra veckan opererade jag min rygg, för att två kotor i ryggen hade flyttatat på sig..buuhu. men det gick bra och jag hade väldigt ont innan så det är så skönt att inte ha ont men nu så får jag inte vara med på gympan tills jag går i sjuan..    såå japp.... men i mitt påskägg låg.........en.......IPHONE 5 !!!!!!!!! ojojojojojojojojojojojoojojojojojojojojojojojojojo
jojoj! jag har önskat mig det typ hela mitt liv!      but anyways se u later aligator

 

 

 

 

 

 

PÖSS O KRAM

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa Bäckström - 2 oktober 2013 19:23

Hejhopp! på er alla läsare där ute, det var väääääldigt länge sedan har saknat er!  jag e ledsen att jag inte skrivit så mkt men ändå... Nu går ifa jag i 7:an och det är snart jul.. och vet ni? jag är heeeeelt återställd från min operation  .. men ja...

Av Moa Bäckström - 5 april 2013 17:31

Hej!! Detta är första gng jag skriver från min iPhone ? Haha känns ju bra!!...

Av Moa Bäckström - 23 februari 2013 17:22

Halloj! idag har jag varit på bio och jag såg filmen Sune i Grekland. ska bara säga att den var jätte bra! Och nu är jag hemma och lyssnar på Pop Danthology 2012. E oxå asgrymt.. och ikväll är det melodifestivalen  och jag tror att Ulrik går vidare...

Av Moa Bäckström - 29 januari 2013 14:47

TJENARE! alla ni läsare där ute. idag så skulle jag till sjukhuset för att få tid när jag ska oppereras. men doktorn som jag skulle träffa är sjuk så jag bkev rätt sur.. och mamma och pappa blev lika ledsna som jag för vi har väntat så länge, men mam...

Av Moa Bäckström - 23 januari 2013 19:31

Tjenare! kollade precis in en tjej på YT och ärligt talat NEJ. hon tog nagellack på läpparna. har skit mkt ögonskugga har barbiedockor m.m. asså jag gillar inte att klaga på ngn men alvar kom ut i världen... schit hon är söt men hon skriver även att ...

Presentation


SMILE AND BE OUR SELF

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards